Kakšen je pogled mladih na trajnostni turizem?

Ali se na potovanjih res vedejo v skladu s svojimi načeli?

Ali bolj ekološko osveščeni izbirajo bolj ekološki prevoz na turistično destinacijo?

Koliko mladih letuje v lastni državi?

Koliko bi bili pripravljeni plačati za turistični aranžma po načelu trajnostnega turizma in kakšna bi bila optimalna cena zanj v primerjavi z »netrajnostnim« aranžmajem?

Izvedli smo svetovanje o vprašalniku. Za določitev optimalne cene turističnega aranžmaja smo predlagali nekoliko prilagojeno različico metode BPTO (brand price trade off). Izvedena je bila analiza ankete. Uporabljene so bile različne statistične metode, tudi kompleksnejša faktorska analiza za identifikacijo dimenzij trajnostnega turizma.

Pomembno nam je, da naročnik naših storitev uporabi optimalni merski inštrument za preverjanje zastavljenih hipotez  in da rezultate ter uporabljene statistične metode dobro razume ter njihove rezultate tudi samostojno interpretira.