Kakšen naj bi bil dizajn novega, prihajajočega, izdelka na dveh  popolnoma različnih trgih?

Če dizajn razstavimo na posamezne lastnosti, ali obstajajo take, ki so dobro sprejete na obeh trgih. Pot do odgovora na raziskovalno vprašanje ni bila lahka, saj je bil raziskovalni načrt zelo kompleksen, hkrati pa smo se želeli izogniti večkratnim testiranjem, ki povečujejo alfa napako. Do jasnega odgovora smo prišli z uporabo linearnih mešanih (nekateri jim pravijo tudi večnivojski ali hierarhični) modelov. Obstajajo lastnosti, ki so na obeh trgih dobro sprejete in jih je mogoče uporabiti za nov dizajn izdelka. Rešitev omogoča poenotenje proizvodnje in občutno zmanjšanje začetnega finančnega vložka podjetja.

 

Naše reference:

 

Pediatrična klinika Ljubljana

Stomatološka UKC Ljubljana

Ginekološka klinika Ljubljana

Nevrološka klinika Ljubljana

Klinika za porodništvo in ginekologijo Ljubljana

UKC Kljubljana

Onkološki inštitu Ljubljana

URI Soča

Ekonomska fakulteta Ljubljana

Visoka šola za storitve (VIST)

Fakulteta za strojništvo

Medicinska fakulteta

Inštitut za mikrobiologijo in imunologijo

B2

Fakulteta za upravo

NIJZ

jazindiabetes

Vitiva d.d.

 

Vaše povpraševanje pošljite na naslov: info@rosigma.si